2020年4月2日星期四

疫情下之二三事


疫情初期, 即在農曆新年前後, 已經減少外出, 拜年, 妻子及小朋友更由年初五起至今, 門口也一步不踏出去 (慶幸家中有足夠空間給予她們在家活動及線上上課), 新年後更有兩個多星期在家工作(其實我的工作基本上是不可以在家工作的), 每日回覆數個電郵就完成工作..

在家工作期間, 我也只有一個星期兩次外出購買餸菜及日用品外, 其餘全部時間留在家中, 盡了公民責任外, 亦可減少使用口罩數目, 其間全家只用了六個口罩! 同時也扚起心肝學習股票期權, 參考皮老闆的YOUTUBE CHANNEL, 及其他BLOGGER BLOG, 對期權已有基礎認識, 亦在IB 開了PAPER TRADE 帳戶去感受一下, 適當時候會真正落場!

二月中之後, 疫情緩和時, 已照常上班, 由於我能直接經港珠澳大橋駕駛至澳門工作地點, 在封港外船航關後都不太受影響, 更可接載住同區同事, 再加上大橋在疫情期間免費通行, 所以期間可以即日來回! 直到三月下旬, 港澳兩地政府收緊出入境限制後, 直到今天也只能留澳工作 (我相信按照目前情況來看, 整個四月也要留在澳門).

不過在壞心情中得到安慰的是公司跟業主已經達成協議, 在未來兩年也會提供服務, 換句說話, 我的主動收入應該會得到保障吧! 這一刻, 能夠保住一份工作已經非常幸運, 還記得08 年金融海, 前公司一夜之間裁減三分之二員工, 由三百人減至一百人, 係飯堂收支票的情景仲依然記得!

其實年初已經知道工作大致不變, 所以都按自己的計劃將自己的物業進行轉按及加按 (不知不覺原來已經兩年了), 透過R 的幫助, 轉到一間將物業估值得最高的銀行, 過程雖然也受疫情影響下拖慢少許, 但也順利於三月尾成功轉按! R 兄也說 [錢到手遇上股災, 時間剛剛好, 可以HAPPY SHOPPING]!

投資市場風高浪急, 最重要的是做好風險管理, 要做到[未諗赢 先諗輸]!
再一次希望疫情可以及早受控人人都健健康康!

15 則留言:

  1. 呢個時候份工穩定勝過一切,可以慢慢shopping 唔駛為左生活而焗住賤賣呢。

    澳門而家個市況如何? 有冇香港咁緊張呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門地少人少, 較易管! 感覺上澳門人比較自律...

      刪除
  2. 理財兄的計劃趕得上變化👍🏻
    「這一刻, 能夠保住一份工作已經非常幸運,」 十分認同,疫情發生前已準備轉工,發生後收到消息新工要延後一個月上班,等等下都有d擔心,最後今個月都可以開工,雖然薪金有所調整,但至少保住了,希望大家也能平安健康地度過今次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 主動收入及被動收入互相補充, 會事半功倍!

      刪除
  3. HIHI~ 見到你提我, 經過留個言先~
    記得有時間寫下, 下次跌利(大吉利是)睇番, 好有用的~~~

    回覆刪除
  4. 傻貓都想學期權
    Bookmark咗皮老闆的videos,未睇已經消失咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法啦! 不過網絡上仍有不少期權教學, 慢慢尋找也得益不少!

      刪除
    2. 見習生
      我最近找到這些期權教學短片
      這位Kelvin講解得挺清晰, 又有實例說明
      希望對你學習股票期權有幫助^^

      刪除
    3. 謝謝! 等我又去睇吓先...

      刪除
  5. 我已經分不清哪個理財重讀生 哪個時理財見習生@——@

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊壽, 重讀生係貓女嚟喔
      見習生是月供939的超有毅力魅力男
      XD

      刪除