2020年7月24日星期五

越供越開心

見到標題, 一定會以為是月供股票, 當然, 月供股票固然令我越供越高興, 另外, 供樓亦都令我有這樣的感覺! 話說今年初已完成換樓後第一次轉按+加按, 雖然OFFER 已經比兩年前高, 舊按揭是H+1.29, Cap 2.15%, 而年初新造按揭是H+1.3, Cap2.5%, 由於是以HIBOR rate plan, 每個月都會按香港銀行公會公布HIBOR rate 為計算準則, 上一期24個月之中, 只試過一個月不是以Cap 計算, 變相供樓利息大部分都是2.15%; 見下圖:



而由今年年初開始, HIBOR rate 不斷下跌, 除了首兩個月是以Cap (2.5%)計算外, 之後都以H+1.3 計算, 令按揭利率不用2%, 而未來的日子, 隨著受惠於各國央行持續推行量寬政策以及香港資金保持流入的狀態, 令銀行結餘保持[水浸], 只要HIBOR 保持在1.2 以下, 我也不需要以Cap 計算按揭息率!




30 則留言:

  1. 以往港人都有个想法,供樓越供越輕鬆,因為通脹,何況量寛。

    回覆刪除
  2. 香港人除左識炒樓外,仲識乜?中共係咁印錢推冧港元,香港豬原來仲仲咁開心,唔怪之得中共當香港人是狗咁看待啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無知原來真係好可怕, 呢度唔岩你, 請你返去連登啦!

      刪除
    2. 何止無知?無耻更是天下無敵,反眏另類人渣。

      刪除
    3. 趕佢返返連登!👍👍👍

      刪除
    4. 即使現金貶值,資產仍然有價有市。
      好的資產配置,絕對不會只包括現金。
      blog主一直月供建行,股票升值時曾賣出,平時亦有股息收。
      只睇一篇blog, 就妄論blog主只識炒樓,太武斷。
      繞圈罵港人是狗,毫無基本尊重。
      匿名留言,畏首畏尾,令人不齒。
      唯一可取,係肯寫繁體字。XD
      但如果匿名者同樣是港人,就是自我身份認同: 港豬......
      XDDD

      刪除
    5. 買樓自住 = 炒樓, 哈哈哈!

      租樓 = 沽空樓市, 這才是炒樓, 是(想)向下炒而已。

      刪除
    6. 瘋子兄, 傻貓, R兄, 香港人質素(各方面)每況愈下是令我最擔心的...

      刪除
  3. 月供左多年, 而家真係供得最好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 供樓又好, 供股票又好, 只要係良好既資產, 就會愈供愈開心

      刪除
  4. 内銀呢排受壓跌到幾年低位,特登黎留言,大家慢慢儲貨,共勉之。

    回覆刪除
  5. 見你十年月供成績甘好,我都心郁郁打算月供939每月8000,希望我都好似你堅持甘耐

    回覆刪除
  6. 理財兄除了939建行等幾隻之前買開的股票,有無加入新經濟股票?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有啦, 小米, 阿里都有; 而最近都開始累積科技指數ETF

      刪除
    2. 阿里最近壞消息一單接一單,有無影響你持貨信心?

      刪除
  7. 想請問下如果我月供票、月結單剩係寫買入股數、點樣可計到平均買入價呢?唔該晒🙇🏿‍♀️🙇🏿‍♀️🙇🏿‍♀️

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實是投入資金及買入股數的關係…

      刪除
  8. 幾時出新文,好期待!長期讀者

    回覆刪除
  9. 請問你覺得月供一d高科技股/高增長股好嗎? 定係供番一d長期有派息既舊經濟股好d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以問自己, 月供股票的目的是什麼, 是賺價? 是累積資產而收取回報?

      刪除
  10. 回覆
    1. 月供股票只係累積資產的其中一種方法

      刪除