2016年12月31日星期六

2016 年結

投資方面
依然以月供為主, 現時月供金額達五萬多元, 而今年股息收入約十二萬元! 組合方面, 依然由內銀, 房托 及指數ETF為主, 比例經過年內不斷變動, 現在的組合分佈為54%; 36%;  及10% , 組合會不斷優化, 令自己心安理得地投資下去…
連同其他投資收入約八萬, 今年投資收入約廿萬, 跟半年前預測大致相同!
事業方面
下半年被公司安排到澳門工作, 雖然這不是第一次到澳門工作, 但身份已不同了, 現在是有孩子的父親, 難免對家人一定受到影響, 幸好流動通訊科技進步, 即時短訊, 視像通訊都可以彌補不可見面的影響!
物業方面
今年目標就是樓換樓, 換三房單位, 令家人可以住得更舒適, 2016年初已經開始留意心儀地區單位, 始終還未行動, 希望2017 年可以達成目標!

14 則留言:

  1. 有小朋友特別思鄉,不太願意離港工作,可能會好像張學友到上海工幹時也要即日來回,哈哈。

    祝2017年理財兄的生活有更好進展。

    回覆刪除
    回覆
    1. 興幸是澳門, 即日來回也不成問題, 不過我選擇週三及週五回港, 不太辛苦之餘, 亦不會太重思鄉…哈

      我都祝止凡身體健康…

      刪除
  2. 咁利害,要升級唔係見習生啦

    回覆刪除
  3. 持續月供股票真的要很有耐性,十分欣賞。往往成功的投資就是用最悶的方法。我自己有兩成投資都係用月供股票,我也是做了爸爸一年,希望多多看到你的分享,加油,祝你成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夢想爸爸, 多謝鼓勵! 選好自己投資方式, 再不斷優化, 加速前進, 才是脫離現今社會老鼠圈的唯一方法! 你也要加油!

      刪除
  4. 我bb第一年收利是,所以最近係南洋開月供股票戶口,三年免佣,月供$5,000,揀左11+66。希望為bb將來準備一筆錢用作讀書/結婚/買樓首期之用。

    回覆刪除
    回覆
    1. Patrick 兄, 很好呀! 利是錢是最好的投資資金! 南洋月供股票收不收股息收續費呢? 因為你選11&66, 每年共派六次息, 如最低$30 計, 銀行一年都收取$180 股息手續費

      刪除
    2. 南洋同同中銀一樣, 每月50, 免其他費用, 而且首3年更免50元手續費, 好抵玩

      刪除
    3. 咁南洋月供都算抵玩…thx PSo 兄…

      刪除
  5. 見習兄, 原來大家都係澳門工作之人~
    係澳門做左兩年野, 儲左少少錢先敢開始玩投資~ 會多向大家學習~

    回覆刪除
    回覆
    1. 花兄, 我之前已在澳門工作4 年 (2005 -2009) , 而今次也差不多半年了, 澳門工作真的可以儲得更多錢…希望你成功, 加油!

      刪除