2022年6月29日星期三

939 除淨日 2022

6月29日是939 除淨日, 連國家股息稅10%計算在內後, 以港幣計算, 每股應收取 HK$0.426*0.9

=HK$ 0.3834

月供股票CASE STUDIES 939做例子, 今年又又又可收取達千多的股息了, 以投入資金計

約6.67% 回報! 計劃開始至今已收取四十六萬股息了!








31 則留言:

  1. 理財兄可以分享SPREAD SHEET 嗎? mcrt1923@gmail.com. 多謝!

    回覆刪除
  2. 理财兄可以分享"月供股票CASE STUDIES 939"给我吗?phelphs@163.com, 谢谢。

    回覆刪除
  3. 可以分享SPREAD SHEET 嗎? nicpolyu@gmail.com. 多謝!;)

    回覆刪除
  4. 可以分享SPREAD SHEET 嗎? kytangad@gmail.com :)

    回覆刪除
  5. 可分享你的excel表嗎?tsangyungho@gmail.com

    回覆刪除
  6. 可分享你的excel表嗎? kennycheung84@gmail.com

    回覆刪除
  7. 以為你不再分享,很開心你更新了,繼續支持你!

    回覆刪除
  8. 進行左3年既月供計劃~~宜家平均輸左30% 撞到大跌市 即使月供都會有壓力

    回覆刪除
    回覆
    1. 壓力一定有, 這是累積資產的過程吧!

      刪除
    2. 好痛苦….好冇動力再供落去

      刪除
    3. 其實現在不是累積資產的好時機嗎?

      刪除
  9. 可分享你的excel表嗎? NY43FASHION@GMAIL.COM

    回覆刪除
  10. 理財兄,可以分享SPREAD SHEET 嗎? abcd494194@gmail.com 感謝!!

    回覆刪除
  11. 你好,請問可以加埋我acc ma ? Thank you cowchin22@gmail.com

    回覆刪除
  12. 你好呀! 我係睇止凡兄you tube認識你, 好開心搵到月供股票同路人。請問可以分享這個spreadsheet嗎? 謝謝。 Email: pat5601@gmail.com

    回覆刪除
  13. 你好,剛認識你的blog 請問可以加埋我account 嗎? carolhwho@gmail.com

    回覆刪除
  14. 你好,請問可以加埋我嗎? 謝謝你

    laiwingman2018@gmail.com

    回覆刪除
  15. 輸左一年投入月供既錢 感覺港股市場將會一沉不起…理財兄有撤退既打算嗎?

    回覆刪除