2015年5月15日星期五

月供股票 201505

股票價格是供求問題, 多人買, 股價自然會上升. 一支股票只有單位數的PE, 只要沒有人留意, 它的股價都不會爆升;一支熱炒的股票, 數十倍或過百倍的PE都會有人追捧, 投資(股票)不是買中冧巴便成功, 而是用方法將投資股票的風險盡量降低, 令自己能夠安心持有, 賺取回報, 更不要輕輕地殺掉懂得生金蛋的鵝!

絕對認同買入時機是很重要的, 不過自問對捕捉市場升跌的觸覺不太掌握, 只有靠紀律及耐性去執行投資操作好了.

傳統上五窮六絕, 今個月的月供入貨價都比上月高位回落不少, 其實算是不錯吧! 939 距離除淨還個多月, 初步計算有接近六萬的股息, 當作一年一度的花紅獎賞, 比公司的花紅更有保正!

823自從年初高位回落之後, 整個升浪都沒有參與, 不知道是未來加息影響或是投資者對他們投下地皮轉型沒有信心呢…不過今個月開始加注, 我對他們投下信心一票, 期待六月中業績公佈!





6 則留言:

  1. 回覆
    1. 由於hsbc 月供冇得揀405, 所以出面另外每個月買一至兩手

      刪除
  2. 支持領匯,我都投了一票!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次升浪冇佢份, 正好加注等佢出業績! 加油!

      刪除
  3. 師兄,你係咪用中銀月供?我都係,不過D入貸價同你有D出入,有些貴D,有些平D。
    #0823 - $46.7
    #0939 - $7.32
    #2823 - $15.34

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係用HSBC 月供架, 睇黎中銀月供d入貨價抵d 喎!

      刪除