2015年4月15日星期三

月供股票 201504

四月份, 相信不少BLOGGER都懷著興奮的心情, 股票市場進入一個大時代, 而我就不變應萬變, 繼續月供, 有機會甚至會加注. 不少BLOGGER都會問現在大市已經升了很多, 應不應該減低注碼, 甚至停止月供, 讓大市回調時才繼續月供.市場沒有水晶球, 今天的高位可能係明天的低位, 有誰知呢? 好像今個月(13號)939 的入貨價是$7.26,大多數人都認為股價太高,但對比今天(15號) 最高位$7.85, 那就變得便宜了.當然如果大升市令到自己很不安的話, 可以沽出部分股票, 收回成本, 再將收回的成本按比例慢慢地投回月供股票中, 令風險降低, 安心地持有股票.

我亦會按照我年初定下來的計劃, 資金可以月供到今年年底, 到時再REVIEW. 之前都經歷過07年大牛市, 可惜當時儲貨不多, 只係起步階段, 但來到今年, 終於可以感受到大牛市的威力, 我亦會好好捉緊住這頭牛, 讓我的股票飛得多高多遠 !今次升市有點奇怪, 政府官員以往都會在升市時說已到泡沫, 叫投資者不要參與, 但今次連財爺都只說無泡沫, 只要小心風險,相信是為了配合國家政策!

823沒有參與今次的升浪, 可能受到美國加息影響, 或者連中國投資者都不太喜歡823, 哈! 如果股價依然在$50 以下, 下個月會加注!



題外話, HSBC 由上個月開始, 直至到年尾, 連存倉費$25都豁免, 真真正正做到零手續費去月供股票.

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都唔想一注架, 不過真係唔捨得賣, 我同939 產生感情,哈哈! 我想投一個『1L0VE 939』 車牌!

      刪除
  2. 當資金真的過份時,到時應該什麼股都升過不停的。
    我的匯豐投資戶口也被免了倉費,一年省$300,真好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 享受大牛市中, 都要做好風險管理!
      我跟太太的戶口同樣有豁免, 省了$600
      :)

      刪除
  3. 小妹剛出來社會做野,岩岩加左人工, 想每月用少少人工月供股票, budge 大約1000-2000 , 想有穩定肢息, 除左建行, 仲有咩推介
    (小妹家人從小就有幫我買入0005, 3988 )

    回覆刪除
    回覆
    1. 小妹, 月供係要有耐性與紀律的投資方法, 選股方面, 如果自己沒有把握的話, 盈富基金是不俗的選擇!
      好興幸妳有家人開始為妳投資, 踏上成功一步, 下一步就要靠妳自己了

      刪除
    2. 耐性同紀律真是好重要!

      刪除
  4. 先生你好,想請教一下,眾多內銀股當中,為何獨選建行?龍頭的工行/有匯豐撐腰的交行/民營的招行不比它好嗎?

    謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. Don 兄, 四大國企內銀股最大的股東就是阿爺, 出事機會極微, 業績不相伯仲, 如果當初是揀工行, 中行,今天的回報我相信會差不多的!至於其他內銀, 都有其優點及缺點,怎樣投資就要靠自己了!

      刪除
  5. 你好, 我情況跟你07年時一樣, 剛開始月供, 貨很少, 享受不了大牛市好處, 但想請問一下, 你如何從今次的大牛市中感受到威力? 你意思是買入還是賣出?

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄, 投資愈早開始愈好, 往後得到投資回報會更大,加油! 自從07 年牛市後, 我不斷地月供股票, 當中每年收取股息回報亦不斷增多,當中亦會賣出股份, 收回成本, 減低風險, 直到今次再一次大牛市, 低成本的資產令portfolio 都進帳不少了,

      刪除
    2. 我係新手,想問月供股票點運作,同時有無收取股息,如果沽貨係咪要比手續費?

      刪除
    3. Hello mycell, 月供股票係每月定額買入股票, 可以以較少金額買入股票, 無需要一筆過買入整手股票; 買入股票如該股票有股息分派的話當然也會有股息, 而沽股手續費與普通股票一樣( 碎股除外), 如有問題, 歡迎再交流!

      刪除