2015年2月15日星期日

月供股票 201502



二月份月供又完成了, 大市沒有如上年年尾一樣爆升, 939 及 A50 的買入價比一月還低, 大致好像留待三月業績期才會有明確方向!

823 首次高於$50 股價買入, 近月股價不斷向上令買入數量越買越少, 不過依然會繼續供下去!

正如自由兄所說, 405 又加人工了, 剛公佈全年業績, 可分派按年上升10.7 % , 試問自己打工以來都未曾試過加10%以上人工!  看好中國大陸前景, 相信沒有選錯公司!

題外話, 我終於說服了相識十多年的老朋友加入月供行列, 以他們對投資零概念下月供股票可以說是入門版, 令他們知道什麼是現金流, 不用在老鼠圈中不斷跑!

18 則留言:

  1. Wow~每月供五萬股票......勁!!

    回覆刪除
  2. 月供多過月薪,耐人尋味。:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好話自由兄你丫, 連我自己都唔信…不過…我做到!!xp

      刪除
    2. 把富人思想演釋爐火純清,勁!

      刪除
  3. 能影響身邊朋友對理財有好概念,這種感覺應該很不錯,我也要好好學習一番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟你書中話齋, 分享(救) 得一個得一個!

      刪除
  4. 師兄, 想請教下, 請問仍然對939未來有信心嗎?因為看到最近都報導,以及另一Blogger市場先生都有提到, 內銀的不良影響都慢慢浮現呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 有壞帳風險就等於對內銀冇信心?就不投資內銀股?
      在股票市場, 風險管理才是最重要的一環!

      刪除
  5. 加油師兄! 小弟都重倉內銀及405 ,向財務自由之路進發!!

    sing

    回覆刪除
  6. 我都要學見習生兄如何月供50000元

    回覆刪除
  7. 師兄好勁!
    啱啱先關注到月供股票,若宜家開始,好似好多藍籌都系高位,唔適合入手咁。請問師兄有乜建議呢?
    多謝晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄, 講真, 今天的股價是高位或是低位真係冇人知。 嘗試以耐性同紀律去克服貪婪同恐懼!

      刪除