2014年2月20日星期四

對月供股票的看法 II 案例研究



股息
股數 派息率 除稅及手  續費後
Jul-06 5777 0.015 75.664 0.4%
Jul-07 20340 0.094 1725.760 2.2%
Oct-07 22799 0.144 2957.921 3.1%
Jul-08 29494 0.074 1952.295 1.4%
Nov-08 33219 0.113 3373.078 2.1%
Jul-09 42160 0.085 3241.720 1.6%
Jul-10 51902 0.208 9650.564 3.7%
Jul-11 60994 0.255 13928.132 4.4%
Jul-12 70815 0.290 18420.280 4.8%
Jul-13 80211 0.337 24206.356 5.6%
Jul-14 88023 0.375 29559.224 6.2%

不知不覺月供939已經8年了,試以每月5千元月供金額做個案例研究, 得到成績如上:

註: 不計算2010年12月供股數目

8年之間總成本為48萬, 供買入股數為88023股, 平均買入價為5.453, 以2014 年2月19日收市 5.40價計 算, 回報為-0.42%, 這個回報不算得令人滿意, 但是再看看股息回報, 扣除10% 股息稅和0.5%代收手續費後,近年亦有4.X-5.X5 回報, 這個都是價值投資的真正回報, 如果當初把股息再投放, 回報定必更理想!
將回報數字化, 即係每年有將兩萬多元收入, 等於一個月花紅了! 如果將這計畫持之以恆, 股息變成支薪是指日可待的事情!

**********************************************************************
剛公布2013年度股息為0.3 人仔, 大約0.375HKD! 更新後, 今年7月會收到股息約2.9萬, 息率為6.2%

88 則留言:

  1. 做得好,好多人睇完上半部就結論內銀唔得,點知下半部先係戲肉。

    利申:已提早退休人仕,但股息收入己追上退休前人工。

    回覆刪除
  2. 耐性, 非常重要....
    Kenny

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能內銀股價令我更有耐性,
      多謝留言..

      刪除
  3. 以前一直都反對月供股票,
    因為手續費佔左唔少回報,
    除非月供數目唔細。
    不過依家係咪免左手續費?
    咁重有冇其他費用?
    正常買股票有佣金或者印花稅等費用,月供係咪一樣?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://investment-trainee.blogspot.hk/2014/01/blog-post.html?m=0

      歡迎留言…

      刪除
  4. 近年建行股價低迷,不需要在這些時期結算來令自己灰心的,認為對的就把握著,回報將會更好的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 止凡兄, 內銀股市況低迷, 但我對它的前景是審慎樂觀的!
      多謝鼓勵!

      刪除
  5. 唔好意思,我是新手。我不太懂最後賺了多少? 是HK$477,151嗎?但總成本為48萬,不是少了嗎?我不太懂,請不要見怪!不知道怎計算.
    本人19歲,我想試下買月供股票,打算買939建行,和2823 各$1500 ,不知道blogger你有咩建議給我?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Sm Yu, 其實480000 與477151既差額係每個月認購股票之後餘額既總和, 餘額會每個月退回的。 至於以文中收市價(5.40)比平均價(5.68) 計算, 賬面回報是負數! 不過以股息計算, 2014年就有6.2%回報!
      用月供股票作為投資初階係絕對贊同! 939 同2823 都係會受到國家政策影響; 內銀股中為何要選939? 中國ETF 中, 為何要揀2823 而不揀2822 呢? 呢d 都要靠你自己好好分析喇!

      刪除
    2. 多謝你的提醒! 我今天去了中銀查詢了月供計劃的資料,那經理要我先開一個證卷戶口,裡面還要我至少要放一萬才可以買到月供股票。我想問我用自己中銀的儲蓄戶口開證卷戶口不行嗎? 我那一萬不是就被她捆綁住了?

      刪除
    3. 我本身係HSBC 做月供的, 所以唔清楚中銀月供計既詳情, 不過以我所知,證券戶口係需要開立的, 至於係咪要放一定金額; 最好你去其他中銀分行查詢喇!

      刪除
  6. HI,請問可否要你的EXCEL嗎,回顧自己玩左7年股票,我發現始終月供股票才是最不用費太多神的投資方式...

    回覆刪除
    回覆
    1. Marco, 可以丫, 我用google spreadsheet, 加你的email 就可以。 月供股票可以以紀律同恆心去投資, 當然選股是重要的一環!你也有七年『經驗』, 可否分享一下呢?

      刪除
    2. 自08年金融海嘯後,由於容易接觸港股,所以當年低位撈到939同2388,但見反彈浪後就沽清,其後多次都容易受到個股既升升跌跌而出出入入,勞累得很.

      反而在09年,自己到大陸開銀行戶口打算儲人民幣及發現數百元就可在大陸月供基金,由於錢在大陸,有賺沽出又不會主動拿取,所以就放著坐下坐下,直至今年約4,5月時,大陸股市暢旺,數隻基金都有很可觀的回報.

      綜合這些經驗,個人覺得長遠計,選好股和利用股息及複利的能量去投資,訓覺才會訓得舒服無壓力

      刪除
    3. 請問如何私下給你email?!

      刪除
  7. 可否email excel給我 我也剛供 想看看怎统計和做法 1209853al0110410@gmail.com thanks so much

    回覆刪除
  8. 我是初哥想學習,苦無頭緒,多謝分享
    希望理財兄能分享excel ,chinmed.sung@gmail.com
    謝謝

    回覆刪除
  9. 來自香港的初哥 最近在HSBC開通月供股票
    希望能分享excel twing1230@gmail.com

    回覆刪除
  10. 你好,剛剛喺網上睇到呢個page,好有用,即刻bookmark。
    另外小弟喺今個月都開始月供股票。揀左2800,1038,66,師兄有咩意見?
    另可以俾呢個excel我嗎? francochoy111@hotmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 打錯左email,應該係francochoy111@gmail.com

      刪除
    2. 由於月供股票是長線投資, 選股方面應以公司穩健性, 業務有增長, 股息每年都會穩定地分派, 有增派就更加好!

      刪除
  11. 可以加埋我嗎??想看看怎统計和做法 pak88888hk@gmail.com 唔該晒

    回覆刪除
  12. 理財兄可與我分享excel嗎?我的月供年齡係1年,繼續摸索中,thanks

    回覆刪除
  13. 可否分享你的google sheet kkchan.y@gmail.com

    回覆刪除
  14. Blogger你好,我是一名新手,最近才聽朋友說月供股票,一直在看相關的資訊,我在你的blog中看到很多有用的分享,真的太感謝你了。我初步打算月供HK5000~6000作長線投資,目前HSBC有綜合戶口,然而中銀的費用好像更便宜,而且碎股可以正價賣出(雖然長線來說問題不大),不過要另外在中銀開戶及每月過數比較麻煩。我正在考慮月供(2800),請問理財兄對新學者來說,先以一隻ETF來起步或是以數隻股票作一個組合較為合適呢。另外,可以分享一下EXCEL SHEET嗎? Cossacks_knight@hotmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Simon, HSBC 與BOC 在月供股票上最大的分別是hsbc 是免佣, 不過要收股息手續費, 而BOC 每月要收手續費, 但不收取股息手續費! 如果月供的股票是一年派4次息, 如005, 那在BOC 作月供比較化算… 選股方面, 真不敢提供意見, 不過2800 可以說是穩陣之選, 另外可以選一些高息股作月供也都可以!
      已加你在spreadsheet!

      刪除
  15. blogger你好,正考慮下個月開始月供 而家月供建行仲咪好選擇?
    定係月供2800比較好? 希望可以比d意見
    另外我也想要excel sheet, 希望可以分享一下?
    email: kks2003123@gmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 月供選股大前題是該股票是否可以作長線投資, 2800 是跟隨恆指,是相當穩陣之選; 而939 是內銀股, 現在世界銀行股的盈利增長比以往難, 而內銀更被壞帳拖後腿, 加上人民幣貶值, 不過如果對它有一定認知後, 它也可作長線投資的!

      刪除
  16. 月供新手
    希望能分享excel 同加GMAIL 學下野>.< starrysingsing@gmail.com

    回覆刪除
  17. 見習兄你好
    我係月供新手 ,仲係到學習緊
    希望能分享excel 同加GMAIL 學下野>.< starrysingsing@gmail.com

    回覆刪除
  18. Happy CNY, 請分享excel, bigheadkk@163.com 謝謝!

    回覆刪除
  19. 見習師兄你好,小弟係新手一名希望師兄你可分享excel file及加email:py4iyiu@gmail.com謝
    師兄不吝賜教

    回覆刪除
  20. 你好~我是一名新手~
    睇你的BLOG, 獲益不少~
    希望你可分享excel給我~fishlai1212@gmail.com
    在此多謝你的無私分享~謝謝~

    回覆刪除
  21. 理財見習生ching, 可否分享你excel給我?
    Thank you for sharing
    klnboard@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  22. 你好, 可否分享你的excel?
    wonghaydee@gmail.com

    回覆刪除
  23. 理財師兄,可否分享你excel給我?謝謝你
    griffinwyk@gmail.com

    回覆刪除
  24. 理財兄,可以分享你的excel檔案嗎,謝謝
    mingchp12@gmail.com

    回覆刪除
  25. 你好, 可否分享你的excel?
    mmakkam1004@gmail.com

    回覆刪除
  26. 師兄你好,可否分享excel? 另有問題想請教一下
    lokameng3110@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  27. 您好,我月供股票後發現銀行的月結單是不會計算平均買入價的,那請問我要怎麼計算平均買入價呢?謝謝

    回覆刪除
  28. 師兄你好,可否分享excel? thanks
    max1982001@gmail.com

    回覆刪除
  29. 你好,新人想學做月供股票但唔係好識計excel. 可以share俾我嗎?過了咁多年先看到你的blog. 可能有小小遲。抱歉了。zeneojsun@gmail.com

    回覆刪除
  30. 師兄,好厲害呢個post開左差不多4年都有人睇緊!我岩岩初學,也想用你的excel表,可share給embracethesea16@gmail.com 嗎?Thank you!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已加,多謝支持, 月供股票, never too late!

      刪除
  31. 你好,本人在2018年1月開始月供2800,每月$2000,好耐先供到1手 但唔係好識計excel. 可以share俾我嗎?

    email: jasonglasses123@hotmail.com

    回覆刪除
  32. 睇左你個blog2年 今年終於的起心肝開始月供
    唔知可唔可以share你既excel比我嗎
    thanks so much!!

    wmckr111@gmail.com

    回覆刪除
  33. 請問可以分享spreadsheet嗎?!! thanks!!
    email: jjmygod@gmail.com

    回覆刪除
  34. 請問可以分享spreadsheet嗎?
    email: kardiachen@gmail.com

    回覆刪除
  35. 理財大人,請問可以分享 excel spreadsheet 嗎 ?
    我都想開始月供旅程 Thx a lot!
    donaldlyk121716@gmail.com

    回覆刪除
  36. 可以分享Excel spreadsheet 嗎?
    Raylee6133@gmail.com
    Thank you

    回覆刪除
  37. 請問可否分享spreadsheet嗎?!! thanks!!
    email: felixsham0626@hotmail.com

    回覆刪除
    回覆
    1. Sunny, google spreadsheet 要gmail acc. 才可分享啊

      刪除
  38. 請問可以分享spreadsheet嗎?
    Email:mlam720@gmail.com
    Thanks thanks

    回覆刪除
  39. 請問可以分享 excel spreadsheet

    回覆刪除