2013年9月14日星期六

月供股票 201309


大市經過一輪中期業績公布後而有所回升, 原本諗住今個月既入貨價會因地原局勢, 老美退市既消息下會平d, 點知入貨價比上兩個月仲高, 除左823領匯….我諗美國退市而債息上升呢d消息我諗都會對佢既股價又一定影響, 反而呢個係入平貨既機會!

939 66 公布左中期業績之後, 基本因素冇變, 都會繼續持有, 同埋繼續月供! blog 友問我點解要月供股票而唔一手一手咁買? 因為覺得如果一手一手咁買, 我會不知覺地只會係股價既追逐, 簡單d 講就係會升少少, 賺少少就會想放左佢, 最後只會炒炒賣賣得個桔, 享受唔到股息帶黎既second income!

4 則留言:

  1. 823早排34我都心郁郁呢....
    不過債息遲早上,呢啲股無買好多一手貨=p

    回覆刪除
  2. 股票跌到合理水平時,就會平穩落黎,慢慢入貨,待業績公布,分享5厘回報!

    回覆刪除
  3. 月供股票+收股息 既輕鬆又簡單. 你係邊到做月供?

    回覆刪除
    回覆
    1. 太複雜的唔岩我, 哈哈! 係匯豐銀行做月供的

      刪除