2014年11月18日星期二

月供股票 201411



11月份既月供係確定滬港通開通日期之後入貨, 入貨價跟前一個月已經高了不少, 另外823 領匯公佈納入恆指成份股後, 股價已到了歷史高位, 同時亦公佈派發中期股息: HKD$ 0.8956, 增長12%, 成績令人滿意

今個月月供組合有所變動, A50 由今個月開始從新開始, 初步金額為$5000, 取代66, 而66 亦係今個月全數沽出, 收回成本後, 將作日後月供之用, 另外 所得利潤大部分已經投資去子女既[教育基金] 了!

939 也公佈第三季業績,成績滿意,期待下年派息增長,會繼續月供!

6 則留言:

  1. 領匯公佈業績當日,股價不升反跌。我當時趁佢跌都入左少少,結果果然第2日就反彈番。市場心理真係好難捉摸,不過咁都製造左一d唔錯ge入市機會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 市場真係好難估,估唔到會開倒車! 股價亦都係…

      刪除
  2. 你啲月供的確非常悶, 但最成功的人往往就是最悶的人. :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 自由兄, 今個月算係唔悶架喇:D , 個餅d 餡唔同左!

      刪除