2014年4月15日星期二

月供股票 201404



4月份既月供前一日, 中央落實互聯互通政治, 下午已經將大市炒上, 心想今個月既入貨價一定又會貴, 但出乎意料地入貨日竟然係跌, 入貨價相對較平, 非常之好!

939 全年業績公布, 派0.3 人仔息, 大約有0.375 HKD, 有11.9%增長, 在一遍睇淡的情況下交到呢個成績表, 當然收貨, 期待7月派息! 係3月尾股價曾經跌穿52週低位, 人心惶惶下只係入左少少, 而係5.50 時已經沽左了, 自問自己既定力真係唔夠, 都係靠月供先幫到手….

66 同823 股價都回升不少, 而66 係除淨前最後一次入貨, 決定以股代息, 賺取之後更高回報!

今個月開始, 月供股票既資金係由加按套現既錢去支付!




13 則留言:

  1. 我供3988幾個月了,請问轉供939好吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 3988 同 939 都係四大內銀, 不相伯仲! 52 週高低波幅分別係29.7% 及 35.9%, 股息率就3988 比939 高少許! 939 可能賺取股息之餘, 還有機會從股價中獲利!
      歡迎留言交流…

      刪除
  2. 想請教一下,係HSBC做月供股票有咩收費?
    我知買入唔洗佣金手續費,每月存倉$30
    咁賣出呢? 交易額的0.25%? 代收股息呢?
    謝謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HSBC 賣出月供股票與普通股票賣出是沒有分別的, 而碎股則可能會比較高價位沽出( 我從未沽出碎股, 所以冇呢個經驗....^.^)
      其他問題, 可瀏覽:
      http://investment-trainee.blogspot.hk/2014/01/blog-post.html

      刪除
  3. 1299 我都想加入月供,只係稍不滿意係股息太少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現階段1299 為增長股, 股價節節上升可見一斑!

      刪除
  4. 新手愚昧反問 若現時打算開始月供股票 請問匯豐還是中銀較好呢?
    而且進行機械式操作 以作長期投資 現時那個股票要適合新手以及細額投資的我呢? 在網上看過以往2800是個好選擇 但當時的優勢 在現時有沒有改變呢? 還有比它更好的選擇嗎?

    回覆刪除
  5. 勁呀~~~~6萬幾~~~~留口水中~~~~
    小弟2夫婦加在一起都未有你咁多~~~~

    回覆刪除
  6. 想請教一下...如果新手想在銀行開始月供股票....中銀.還是匯豐會比較好?
    而且初初開始 2800會不會是個好選擇呢?? 因為在網上說較好 但以前的優勢 現在有沒有消失呢?

    回覆刪除