2013年12月13日星期五

月供股票 201312



好快黎到2013 年最後一個入貨月, 市況依然受到美國退市同埋中國大陸政策影響, 唔上唔落, 不過悶悶地入貨都係好事…

823今次中期派息取消左以股代息, 唯有自己加大今個月月供金額(加注$3000;股息為$34XX),計算後,[ 以股代息]為79股, 繼續滾存!

A50 公布未期息派HKD 0.26, 計番有2.6% 回報, , 好過冇!

2013年全年收到股息為$40476.27, 平均三千零蚊一個月, 當係加人工都唔錯丫!

7 則留言:

  1. 理財兄 最近幾日先唸起 要理財 雖然年紀三十 遲咗開始 不過都決定行出第一步 由第一個post睇起 感受頗多 加油 再者 可否share呢個spreadsheet Email:skwanyim@gmail.com 多謝

    回覆刪除
  2. 理財兄 睇到你啲投資經驗, 覺得相逢恨晚 ^^ 可share 個spreadsheet 嗎? 感謝你 Email: mashchoimq@gmail.com

    回覆刪除
  3. 理財兄,因緣際會得以接觸到你嘅blog,由你第一個帖開始追,見證住你月供股票嘅歷程同成功,對我有好大啓發發,多謝你!亦都希望理財兄你能分享你嘅spreadsheet比我(francischu2012@gmail.com)。感激不盡🙏

    回覆刪除
  4. 你好,我都剛剛開始考慮月供股票,仲睇緊唔同前輩既blog想了解多d...我都同樓上一樣,由你一個blog開始睇緊.... 可以share你既spreadsheet嗎(email: kikit_22@yahoo.com.hk? 謝謝~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 記住月供股票只是累積資產的其中一種方法, 加油!
      另外 SPREADSHEET 只可分享給GMAIL 帳戶!

      刪除